Pages

Saturday, December 31, 2011

kerisauan melanda.... seremmm nihhhh......

Assalamulaikum....

hurmmm... ari nih da ari sabtu.. mgg dpn da stat exam fever.... aiyarkk.... serem nihh..... x siap ape2 pun lg... asik nak bejalan jerkk.... susah la cemnihh....
"ya Allah.... aku mohon.. kuatkan lah hati ku ini untuk tumpukan perhatian ku terhadap pelajaran ku.... tenangkan jiwa ku agar aku dapat menjawap peperiksaan ku dengan baik.... hanya pada mu ya Allah aku memohan.... aminnn..."
nape ati aku x tenang yerkk..... mungkin sbb aku terlalu risau ke.... haishh.... came'on nashima... u can do it!!!! tinggal sem nih jerkkk.... sem dpn kan ko xnak ade paper dah.. so buat la betul-betul yerr.... huhuhuhuh... makkk... abahh.... doakan la yang terbaik untuk anak mu ini.... pada kawan2 yang bace pun doakan la untuk ku yerr.... love u all......


Date & Time
Place
Subject
6 Jan 2012
8.30 am – 12.30 pm
B6 B1-C2
Advanced Structural Analysis
9 Jan 2012
2.00 pm – 5.00 pm
B6 B1-C2
Advanced Traffic Engr & Safety
12 Jan 2012
2.00 pm – 5.00 pm
B6 B1-C2
Transportation Planning Engineering
19 Jan 2012
9.00 am – 1.00 pm
B6 B1-C2
Air Pollution Engineering

nih my exam schedule....... huhhuhuh...... maken seremmm nihh..... heheheh....
ok laa... till next time.... wassalam..... (^_^)

1 comment: